Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

...

...
12.07.2011 | 00:00

-Մի ճար արա, Ոսկե ձկնիկ ջան, ախր մեր մասին ընտրությունից ընտրություն են միայն «մտածում»։
-Գիտեմ, հալիվոր, բայց ամեն ամիս ընտրություններ սարքել, կներես, նույնիսկ ես չեմ կարող։

Դիտվել է՝ 4234

Մեկնաբանություններ